Marley šeima , remdama UNICEF, išleido naujai sukurtą „One Love“ pasaulinį singlą

Pradinis » Press releases » Marley šeima , remdama UNICEF, išleido naujai sukurtą „One Love“ pasaulinį singlą

Pasaulinio solidarumo himną, kuris remia UNICEF Reimagine (sukurk iš naujo) akciją, nuo šiandien galite rasti visose pagrindinėse platformose.

Niujorkas, liepos 17, 2020 – Bobo Marley šeimos nariai Stephen, Cedella, ir Skip Marley perkūrė jau himnu tapusią Bobo Marley dainą One Love ir skyrė ją paremti UNICEF darbą padedant COVID-19 pandemijos paveiktiems vaikams.

Dainą šiandien išleido Tuff Gong International ir Amplified Music Ltd. Ją galima rasti visose pagrindinėse platformose. Dainą įrašė Marley šeima, atsiliepdama į UNICEF raginimą padėti iš naujo sukurti teisingesnį pasaulį vaikams, kurių gyvenimai dėl COVID-19 pandemijos buvo apversti aukštyn kojom, ir siekdama pagerbti velionį Bobą Marley. Daina ir muzikinis vaizdo klipas skirtas metus truksiančiam Bobo Marley 75-mečio minėjimui. Jame matysite menininkus ir muzikantus iš Brazilijos, Demokratinės Kongo Respublikos, Indijos, Jamaikos, Mali, Naujosios Zelandijos, Nigerijos, Sudano, Sirijos, Jungtinės karalystės ir Jungtinių Amerikos Valstijų: Stephen Marley, Cedella Marley, Skip Marley, Ghetto Youths Foundation, Kim Nain, Manifesto JA, Teeks, 249Too Dope, Amrit Kaur, Mermans Mosengo, Jason Tamba, Natty, Dawtas of Aya, Raja Kumari, Patoranking, Babsy, Damascus Voice.

One Love daina buvo parašyta siekiant paskatinti visuotinį solidarumą laikais, kai pasaulis yra susiskaldęs – kaip šiandien. Tik susivienydami viena meile ir viena širdimi (one love and one heart) mes galime apsaugoti vaikus ir pasiekti teisingesnį pasaulį,”- sakė Cedella Marley. “Visame pasaulyje vaikai ir šeimos kenčia, nepriklausomai nuo to, ar jie gyvena pabėgėlių stovyklose, lūšnynuose ar favelose; ar jiems trūksta sveikatos priežiūros, mokyklų; ar su jais nesąžiningai elgiamasi dėl jų rasės, religijos, etninės priklausomybės ar lyties. Mūsų svajonė yra su šia daina iš naujo sukurti pasaulį, kuriame visi vaikai lygus – kaip norėjo mano tėvas.”

“Atlikti šią dainą su tiek nuostabių muzikantų iš viso pasaulio yra tikra palaima,” – sakė Skip Marley.

Daina ir vaizdo įrašas atspindi pasaulinę vienybę. Filmuotoje medžiagoje pasirodo vaikai iš “Ghetto Youths Foundation” – Stephen, Damian and Julian Marley įkurtos nevyriausybinės organizacijos, “Dharavi Dream Project“ Indijoje, “Manifesto Ja“ Jamaikoje ir “Road To Freedom” menininkai, bei indų aktorius ir UNICEF rėmėjas Kareena Kapoor Khan ir britų aktorė Lena Headey.

COVID-19 apvertė vaikų gyvenimus aukštyn kojom visame pasaulyje ir dar labiau išryškino nelygybę tarp šalių ir jų viduje. UNICEF teigimu per ateinančius šešis mėnesius kasdien pasaulyje papildomai gali mirti 6 000 vaikų nuo priežasčių, kurioms prevencija jau yra atrasta. Beveik visi šie vaikai (virš 90%) gyvena mažas ir mažesnes nei vidutines pajamas gaunančiose šalyse, kuriose pandemija toliau silpnina sveikatos apsaugo ir kitas aptarnavimo sistemas. Vaikai yra ypač pažeidžiami netiesioginės COVID-19 įtakos: mokyklų uždarymo, maisto stygiaus, ribotos galimybės naudotis pagrindinėmis sveikatos apsaugos paslaugomis, ir sutrikusio medicinos priemonių tiekimo.

Reaguodama į tai UNICEF pradėjo Reimagine (sukurk iš naujo) akciją, kuria ragina vyriausybes, visuomenę, donorus ir privatų sektorių skubiai paremti UNICEF pastangas reaguojant, likviduojant pasekmes ir iš naujo kuriant pasaulį, kuris šiandien kenčia nuo COVID-19.

One Love daina yra vienas iš žymiausių pasaulinių solidarumo himnų. Tačiau ši daina yra ir apie vaikus, jų viltis ir svajones apie geresnį, lygesnį ir susivienijusį pasaulį,” sakė UNICEF Vykdomoji direktorė Henrietta Fore. “Šiandien vyraujant pasaulinei pandemijai ypač svarbu sureaguoti į Bobo Marley kvietimą – “išgirskit vaikus šaukiant one love (viena meilė).” Tik drauge mes galime nugalėti COVID-19 ir iš naujo sukurti vaikams teisingesnį ir nediskriminuojantį pasaulį.

Visos iš dainos ir su ja susijusios veiklos gautos pajamos bus skirtos Reimagine akcijai ir siekiant padėti UNICEF patenkinti būtiniausius poreikius bei tiekti muilą, apsaugines kaukes, pirštines, higienos rinkinius, apsauginę įrangą ir gyvybę palaikančias priemones vaikams ir šeimoms, remti pasekmių likvidavimą, įskaitant šveitimo, apsaugos ir sveikatos priežiūros sistemas, ir padėti UNICEF iš naujo sukurti vaikams teisingesnį pasaulį.

Visuomenė kviečiama dalyvauti UNICEF One Love akcijoje socialiniuose tinkluose, kur taip pat dalyvauja juvelyrikos atstovas Pandora ir socialinė platforma TikTok.

UNICEF ir TikTok drauge skelbia #OneLoveOneHeart (viena meilė, viena širdis) iššūkį, ragindami TikTok vartotojus pasidalinti savo sukurtu vaizdo įrašu, kurio fone groja One Love dainos priedainis. Vaizdo įraše prašoma parodyti tai, kas Jums brangiausia, ir nominuoti penkis draugus ar šeimos narius padaryti tą patį, bei paaukoti UNICEF.

UNICEF pasaulinio partnerio Pandora iniciatyva Instagram platformoje sukurtas papildytos realybės filtras #OneLoveOneHeart. Kaskart panaudojus šį filtrą, Pandora paaukos vieną JAV dolerį UNICEF One Love akcijai tol, kol bus pasiekta vieno milijono JAV dolerių suma.

Pirmą kartą One Love dainą Marley šeima atliks per One Love tiesioginę transliaciją, kurią bus galima stebėti UNICEF TikTok paskyroje liepos 18 dieną 20.00 valandą Niujorko laiku – liepos 19 dieną 2.00 valandą Lietuvos laiku). TikTok vartotojai turės galimybę paaukoti UNICEF tiesioginės transliacijos metu, o Pandora aukos tokią pat sumą, kaip vartotojai.

One Love dainą bei jos vaizdo įrašą galite paklausyti, pamatyti ir parsisiųsti:

Daugiau informacijos apie aukojimo galimybes galite rasti: www.unicef.org/one-love

Pandora ne tik skirs aukas naudojant papildytos realybės filtrą, bet ir paaukos po vieną dolerį už kiekvieną donorų paaukotą dolerį iki tol, kol suma pasieks vieną milijoną JAV dolerių iki rugpjūčio 31 dienos.

Norėdami gauti daugiau informacijos, kreipkitės:

Erika Vėberytė, tel: 8 612 43633, [email protected]

 

Apie UNICEF

UNICEF dirba karščiausiose pasaulio taškuose ir teikia pagalbą labiausiai nepritekliuje gyvenantiems vaikams. Mūsų darbas 190 šalių ir teritorijų skirtas sukurti geresnį pasaulį kiekvienam vaikui.

www.unicef.org;  Twitter ir Facebook

UNICEF neremia nei vienos kompanijos, prekės ženklo, produkto ar paslaugų.

Apie Reimagine akciją

Reaguodama į koronaviruso pandemiją, UNICEF pradėjo akciją, pavadintą Reimagine (sukurk iš naujo), ragindama valdžią, visuomenę, donorus ir privatų sektorių paremti UNICEF darbą reaguojant, likviduojant pasekmes ir iš naujo kuriant geresnį pasaulį po koronaviruso. Drauge mes galime neleisti pandemijos krizei tapti vaikų, ypač pažeidžiamiausių, krize, ir iš naujo kurti teisingesnį pasaulį kiekvienam vaikui.

Daugiau informacijos rasite čia:

https://www.unicef.org/coronavirus/covid-19/donate

Apie Tuff Gong

Įkurta legendinio Bobo Marley, Tuff Gong International – tai regi muzikos namai. Jamaikoje gimusio dainininko ir dainų tekstų autoriaus gyvenimas ir muzika daro įtaką pop kultūrai dar ir šiandien. Tuff Gong’s pagrindinis biuras Kingstone atspindi jo įkūrėjo viziją naudoti muziką kaip įkvėpimo ir galios instrumentą. Biuras jungia įrašų studiją, muzikos gamybos, platinimo ir vienintelę regione vinilinių plokštelių gamybos įmones.

Apie Amplified Music

Amplified Music – tai socialiai atsakinga įrašų kompanija, suteikianti platformą nepaprastai talentingiems dainų autoriams ir muzikantams iš krizės zonų visame pasaulyje. Sujungdami jų ir tarptautinių menininkų talentus bei bendradarbiaudami, jie skleidžia humanitarinę žinią ir ugdo pasaulinį sąmoningumą. Jų misija – suteikti galimybę menininkams ir partneriams įkvėpti, ugdyti sąmoningumą ir kurti realias ir ilgalaikes permainas. Dalis jų pelno remia muzikos projektus krizių zonose. Amplified kuria muziką, kuri transformuoja gyvenimus. Daugiau informacijos rasite www.amplifiedmusic.com Instagram  Facebook ir Twitter

Apie Pandorą

Pandora kuria, gamina ir parduoda rankų darbo papuošalus, pagamintus iš aukštos kokybės medžiagų už prieinamą kainą. Pandora papuošalai parduodami daugiau nei 100 šalių, 7 400 prekybos vietų, ir daugiau nei 2700 koncepcinių parduotuvių.

Pandora būstinė yra Kopenhagoje, Danijoje.  Įmonėje dirba 28 000 žmonių visame pasaulyje. Pandora gamina  juvelyrinius dirbinius dviejuose LEED sertifikuotuose vietose Tailande, naudojant daugiausia perdirbtą sidabrą ir auksą. Iki 2025 m. bendrovė planuoja tapti įmone, pasiekusia pusiausvyrą anglies dioksido išmetime ir šalinime. Pandora prisijungė prie Science Based Targets (mokslu pagrįsti tikslai) iniciatyvos sumažinti išmetamų teršalų kiekį visoje gamybos ir tiekimo grandinėje. Pandora yra įtraukta į Kopenhagos Nasdaq vertybinių popierių biržą. 2019 m. jos pelnas siekė 21,9 milijardo Danijos kronų (2,9 milijardo eurų).

Apie TikTok

TikTok yra viena iš populiariausių trumpametražių mobilių vaizdo įrašų platformų. Mūsų misija – įkvėpti kūrybingumą ir suteikti džiaugsmo. TikTok pasaulinės atstovybės yra Los Andžele, Silicio slėnyje, Niujorke, Londone, Paryžiuje, Berlyne, Dubajuje, Mumbajuje, Singapūre, Džakartoje, Seule ir Tokijuje www.tiktok.com.